San Diego, Legoland, Sea World - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Bart en Inge - WaarBenJij.nu San Diego, Legoland, Sea World - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Bart en Inge - WaarBenJij.nu

San Diego, Legoland, Sea World

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart en Inge

18 Maart 2015 | Verenigde Staten, San Diego

De prachtige rit door Joaquin Mountains brengt ons terug aan de kust richting San Diego. In plaats van plat zoals in Nederland, zijn er behoorlijk diepe dalen en steile snelwegen. California ligt niet voor niets over een tectonische plaat. Hier genieten we een paar dagen in Oceanside aan de kust, en vervolgens van de stranden van San Diego. Hier schijnt de beste surf aan de kust te zijn. Legoland kunnen we uiteraard niet links laten liggen. Veel te dure kaartjes, maar We zeggen tegen Mirthe dat ze even in de buggy moet blijven en dat ze nog twee jaar is, scheelt toch weer een hoop. Alles ademt hier lego, heel leuk. Foto’s spreken voor zichzelf. Jip en Mirthe kunnen hele dag spelen en in auto’s en vliegtuigen. Het lego chima zwembaden resort is tenslotte een leuke afsluiter, vooral van Jip, die net onder de meetlat voor de hoge glijbanen door kan. (en waar hij vervolgens in zijn eentje af moest zonder zwembandjes…rare jongens die amerikanen, allerlei regels om maar niet te worden aangeklaagd).
Ook Sea World is weer een gave dag, met de Orca show als hoogtepunt. Vooral het klimmen in de sesamstraat speeltuin valt verder in goede aarde. Zo maken we onze tour langs de pretparken bijna compleet. Nu op naar Arizona!